Analisi di u Mercatu di l'Oligoelementi (Rame, Manganese, Zingu, Ferru, Seleniu, Cobaltu, Iodiu, ecc.) di a Terza settimana di Lugliu

Analisi di u Mercatu di l'Elementi Traccia

Eiu,Analisi di metalli non ferrosi

Unità Settimana 1 di lugliu Settimana 2 di lugliu Cambiamenti di settimana in settimana Prezzu mediu in ghjugnu À partesi da l'11 di lugliuPrezzu mediu Prezzu attuale à u 15 di lugliu Cambiamentu mese per mese
Mercatu di i Metalli di Shanghai # Lingotti di Zincu Yuan/tonnellata

22283

22190

93

22679

22283

22150

32

Rete di Metalli di Shanghai # Rame elettroliticu Yuan/tonnellata

80678

79241

1437

78868

80678

78025

1011

Rete di Metalli di Shanghai AustraliaMn46% minerale di manganese Yuan/tonnellata

39,69

39,75

0,06

39,67

39,69

39,75

0,05

A Società Cummerciale hà impurtatu u prezzu di u iodu raffinatu Yuan/tonnellata

635000

635000

635000

635000

635000

Mercatu di i metalli di Shanghai Cloruru di cobaltu (co24,2%) Yuan/tonnellata

61494

62140

646

59325

61494

62575

2528

Mercatu di i Metalli di Shanghai Diossidu di Seleniu Yuan per chilogramu

97,5

95,5

2

100.10

97,50

95

3.71

Tassa di utilizzazione di a capacità di i pruduttori di diossidu di titaniu %

74,62

75.3

0,68

74,28

74,62

1.02

1)Sulfatu di zincu

Materie prime:

1Ipoossidu di zincu: U ritmu operativu di i pruduttori di ipoossidu di zincu hè cascatu à u livellu più bassu dopu à u Capu d'Annu, è u coefficientu di transazzione hè restatu à u livellu più altu in quasi trè mesi, ciò chì indica chì u prezzu di sta materia prima hè temporaneamente stabile.2Acidu sulfuricuI prezzi varianu secondu a regione sta settimana. I prezzi di l'acidu sulfuricu sò aumentati in a parte sittintriunali di u paese, mentre sò rimasti stabili in a parte miridiunali. I prezzi di a carbonata di sodiu sò rimasti stabili sta settimana. ③ Attualmente, l'offerta di minerale di zincu in u mercatu ferma abbundante. Si prevede chì u prezzu netu di u zincu funzionerà principalmente debule.

A gamma operativa per a settimana prossima hè di 21.300-22.000 yuan per tonnellata.

U luni, u ritmu operativu di a fabbrica di campioni di zincu di sulfatu d'acqua era di 89%, in calata di 11% rispetto à a settimana precedente. U tassu di utilizzazione di a capacità era di 70%, in calata di 8% rispetto à a settimana precedente. A manutenzione di l'attrezzatura di alcune fabbriche hà purtatu à u cambiamentu di dati. Alcune fabbriche operanu sottu u cuntrollu di a pruduzzione postu chì e vendite ùn sò micca à l'altezza di l'aspettative, ciò chì hà risultatu in un inventariu. E quotazioni sò state stabili sta settimana. E fabbriche maiò anu vistu un aumentu di l'ordini, cù parechje chì anu piazzatu ordini finu à a fine di lugliu è alcune finu à a mità o à l'iniziu d'aostu. Alcune fabbriche devenu effettuà a manutenzione à a fine di lugliu. Attualmente, u prezzu hà righjuntu un puntu bassu. Cunsiderendu u calu di i ritmi operativi è di a dumanda, si prevede chì u prezzu di u sulfatu di zincu resterà stabile o opererà debulemente in u periodu successivu. Si prevede chì u prezzu di u sulfatu di zincu aumenterà per via di ragioni cum'è l'alte temperature in aostu chì causanu spese di elettricità, l'aumentu di i prezzi di l'acidu sulfuricu è a manutenzione di a fabbrica. Si raccomanda à i clienti di cumprà secondu i bisogni.

Sulfatu di zincu

2)Sulfatu di manganese

  In termini di materie prime: ① U mercatu di u minerale di manganese impurtatu hè stabile cù una tendenza à esse fermu. A situazione di stallo è di ghjocu trà l'offerta è a dumanda hè evidente. Da una parte, a cuncentrazione di e fonti portuali hè aumentata, sustenendu a vuluntà di i minatori di mantene i prezzi relativamente forti; Da l'altra parte, e leghe à basa di manganese à valle sò diminuite ligeramente di novu, è a situazione di quotazioni elevate in u mercatu hè diminuita, cù e fabbriche chì riducenu principalmente i prezzi per l'acquisti di materie prime. ② I prezzi di l'acidu sulfuricu anu variatu da regione à regione sta settimana. I prezzi di l'acidu sulfuricu sò aumentati in e regioni sittintriunali di u paese, mentre sò rimasti stabili in e regioni miridiunali. In generale, hè restatu stabile.

Sta settimana, u ritmu operativu di i pruduttori di sulfatu di manganese di mostra era di 73% è u tassu d'utilizazione di a capacità era di 66%, rimanendu stabile paragunatu à a settimana precedente. I prezzi di u mercatu anu righjuntu a linea rossa di u costu per i pruduttori, è e quotazioni di i pruduttori mainstream anu toccu u fondu è sò rimbalzate sta settimana. Attualmente, e fabbriche maiò sò previste finu à a mità d'aostu. Sottu l'influenza di a bassa stagione tradiziunale, a dumanda hè media. Ma guidata da l'infurmazioni nantu à l'aumentu di i prezzi da i pruduttori, l'entusiasmu di i cummercianti per fà scorta hè aumentatu. I clienti sò cunsigliati di cumprà è di fà scorta à u mumentu ghjustu secondu e cundizioni di pruduzzione.

Sulfatu di manganese

3)Sulfatu ferruginosu

In termini di materie prime: A dumanda à valle di diossidu di titaniu ferma lenta. Certi pruduttori anu accumulatu inventarii di diossidu di titaniu, ciò chì hà purtatu à bassi tassi operativi. A situazione di scarsa fornitura di sulfatu ferruginosu in Qishui cuntinueghja.

Sta settimana, u ritmu operativu di i pruduttori di sulfatu ferruginosu era di 75%, invariatu da a settimana precedente; L'utilizazione di a capacità era di 24%, in calata di 15% da a settimana precedente. A causa di l'attuale scarsa offerta di Qishui ferruginosu, certi pruduttori anu riduttu ulteriormente a pruduzzione, aggravendu a situazione di scarsa offerta. I pruduttori anu prugrammatu ordini finu à a fine d'aostu. U prezzu di a materia prima eptaidratu ferruginosa hè aumentatu ligeramente. In u cuntestu di l'aumentu di i costi di e materie prime è di ordini relativamente abbundanti, si prevede chì u prezzu di u monoidratu ferruginosu resterà fermu in u periodu dopu. Si cunsiglia à i clienti di cumprà è di fà scorta à u mumentu ghjustu in basa à l'inventariu.

Sulfatu ferruginosu

4)Sulfatu di rame/cloruru di rame basicu

Materie prime: À livellu macro, Trump hà mandatu lettere tariffarie à ottu paesi, cumpresu u Brasile (cù una putenziale tarifa di 50%), è torna nantu à i social media hà dettu ch'ellu impunerà una tarifa di 50% nantu à u rame impurtatu; À u listessu tempu, i verbali di ghjugnu di a Fed anu dimustratu chì i funzionari anu esclusu una riduzione di i tassi in lugliu per via di differenze in e so opinioni nantu à l'impattu inflazionisticu di e tariffe, è l'incertezza pulitica hà smurzatu l'appetitu di risicu, mettendu cullettivamente i prezzi di u rame sottu pressione.

In termini di fundamentali, a calata di i prezzi di u rame hà incitatu certi cumpratori à valle à cumprà à prezzi bassi, è i volumi di cummerciu sò rimbalzati ligeramente. Tuttavia, a maiò parte di l'utilizatori à valle, basati nantu à l'aspettative di una prospettiva ribassista per i prezzi di u rame in u futuru, adottanu sempre una strategia d'acquistu generale prudente è attesa.

In termini di suluzione di incisione: Alcuni pruduttori di materie prime à monte sò una suluzione di incisione di trasfurmazione prufonda, a scarsità di materie prime hè ancu più intensificata, è u coefficientu di transazzione ferma altu.

Si prevede chì u prezzu nettu di u rame serà intornu à 77.000-78.000 yuan per tonna a settimana prossima.

I pruduttori di sulfatu di rame operanu à u 100% sta settimana, cù un tassu d'utilizazione di a capacità di u 38%, chì ferma stabile paragunatu à a settimana precedente. A causa di a calata di i prezzi netti di u rame, e quotazioni per u sulfatu di rame/cloruru di rame basicu sta settimana eranu più basse di a settimana scorsa.

I prezzi di u rame anu fluttuatu significativamente. Si cunsiglia à a dumanda di tene d'ochju i cambiamenti di u prezzu di u rame è di fà acquisti à u mumentu ghjustu.

Cloruru basicu di rame di sulfatu di rame

5)Sulfatu di magnesiu

Materie prime: Attualmente, u prezzu di l'acidu sulfuricu in u nordu hà superatu i 1.000 yuan per tonnellata, è si prevede chì u prezzu aumenterà à cortu termine.

L'impianti di sulfatu di magnesiu funzionanu à 100% è a pruduzzione è a consegna sò nurmali., l'ordini attuali sò previsti finu à a mità d'aostu. 1) Cù l'avvicinamentu di a parata militare, basatu annantu à l'esperienza passata, tutti i prudutti chimichi periculosi, i precursori chimichi è i prudutti chimichi esplosivi implicati in u nordu aumenteranu di prezzu à quellu tempu. 2) Cù l'avvicinamentu di l'estate, a maiò parte di l'impianti d'acidu sulfuricu si chjuderanu per manutenzione, ciò chì aumenterà u prezzu di l'acidu sulfuricu. Si prevede chì u prezzu di u sulfate di magnesiu ùn calerà micca prima di settembre. Si prevede chì u prezzu di u sulfate di magnesiu resterà stabile per un cortu periodu di tempu. Inoltre, in Aostu, fate attenzione à a logistica in u nordu (Hebei/Tianjin, ecc.). A logistica hè sottumessa à cuntrollu per via di a parata militare. I veiculi devenu esse truvati in anticipu per a spedizione.

6)Iodatu di calciu

Materie prime: U mercatu domesticu di iodu hè stabile attualmente, l'offerta di iodu raffinatu impurtatu da u Cile hè stabile, è a pruduzzione di i pruduttori di ioduru hè stabile.

Sta settimana, u ritmu di pruduzzione di e fabbriche di campioni di iodatu di calciu era di 100%, u tassu d'utilizazione di a capacità era di 36%, listessu cum'è a settimana precedente, è u prezzu di l'iodu impurtatu hè restatu stabile. E quotazioni di u mercatu anu righjuntu a linea di costu di i pruduttori, è i pruduttori mainstream anu una forte vuluntà di mantene i prezzi, senza lascià spaziu per a negoziazione per u mumentu.

Iodatu di calciu

7)Selenitu di sodiu

In termini di materie prime: À ghjudicà da e recenti transazzioni di u mercatu, da una parte, u mercatu mostra l'ottimisimu di a catena industriale versu u mercatu à mediu è longu andà; da l'altra parte, u prezzu attuale di u seleniu hè à un minimu storicu, u risicu di cuntinuà à cumprà à u prezzu bassu hè assai chjucu, è u sentimentu di compra di u mercatu hè forte.

Sta settimana, i pruduttori di campioni di selenitu di sodiu operavanu à 100%, l'utilizazione di a capacità era di 36%, rimanendu stabile paragunatu à a settimana precedente, è l'ordini d'esportazione da i pruduttori mainstream sò aumentati. L'ordini di i pruduttori sò relativamente abbundanti, ma u sustegnu di u costu di a materia prima hè mediu. Si prevede chì ùn ci serà alcuna pussibilità d'aumentu di prezzu in u periodu dopu. Si cunsiglia à i clienti di cumprà à un mumentu adattatu in basa à u so propiu inventariu.

Selenitu di sodiu

8)Cloruru di cobaltu

Materie prime: Da u latu di l'offerta, e fonderie restanu in un umore d'attesa, cù menu transazzioni di mercatu; Da u latu di a dumanda, l'imprese à valle anu livelli d'inventariu relativamente abbundanti, è u mercatu hè attivamente indagatore ma ferma prudente in quantu à compra è vendita.

Sta settimana, e fabbriche di campioni di cloruru di cobaltu funzionavanu à 100%, cù una capacità utilizzata à 44%, rimanendu stabile paragunata à a settimana precedente. E quotazioni di i principali pruduttori sò rimaste stabili sta settimana. I prezzi di u cloruru di cobaltu sò rimasti stabili recentemente, è i clienti sò cunsigliati di cumprà secondu i so bisogni di inventariu.

Cloruru di cobaltu

9)Cobaltusali/cloruru di potassiu/carbonatu di potassiu/formiatu di calciu/ioduru

1. Ancu s'ellu hè sempre affettatu da a pruibizione di l'esportazioni di cobaltu è oru da u Congo, a vuluntà di cumprà ùn hè micca alta, è ci sò poche transazzioni à grande scala. L'atmosfera cummerciale in u mercatu hè media. À cortu termine, a situazione di u mercatu di i sali di cobaltu hè prubabile di stà stabile.

2. U cloruru di potassiu hè scarsu è u so prezzu hè in crescita. U mercatu domesticu di fertilizanti di potassiu hà cuntinuatu a so tendenza à a crescita. U prezzu di u cloruru di potassiu hà cuntinuatu à cresce, è u prezzu di u carbonatu di potassiu hè ancu aumentatu ligeramente. Tuttavia, per via di a pressione di i costi, u ritmu operativu generale di l'industria hè restatu à un livellu bassu. L'offerta di merci in a circulazione di u mercatu hè stretta, mentre chì e fabbriche à valle anu una accettazione limitata di merci à prezzu elevatu. U ritmu di compra hè rallentatu, è u mercatu mostra una situazione di cumpetizione trà offerta è dumanda. In generale, à cortu termine, hè prubabile chì u prezzu di u cloruru di potassiu resti à un livellu altu cù fluttuazioni, chì ponu ancu influenzà u prezzu di u carbonatu di potassiu à cresce ligeramente.

3. A quotazione di u prezzu di u formiatu di calciu hè rimasta stabile sta settimana.

4. U prezzu di u ioduru sta settimana hè stabile paragunatu à quellu di a settimana scorsa.

Cuntattu di i media:

Cuntattu di i media:
Elaine Xu
Gruppu SUSTAR
E-mail:elaine@sustarfeed.com
Mòbile/WhatsApp: +86 18880477902


Data di publicazione: 18 di lugliu di u 2025