Analisi di u Mercatu di l'Oligoelementi di a quarta settimana di lugliu (rame, manganese, zincu, ferru, seleniu, cobaltu, iodu, ecc.)

Eiu,Analisi di metalli non ferrosi

Settimana dopu settimana: Mese dopu mese:

Unità Settimana 2 di lugliu Settimana 3 di lugliu Cambiamenti di settimana in settimana Prezzu mediu in ghjugnu À partesi da u 18 di lugliuPrezzu mediu Cambiamentu mese per mese Prezzu attuale à u 22 di lugliu
Mercatu di i Metalli di Shanghai # Lingotti di Zincu Yuan/tonnellata

22190

22092

↓98

22263

22181

↓82

22780

Mercatu di i Metalli di Shanghai # Rame Elettroliticu Yuan/tonnellata

79241

78238

↓1003

78868

79293

↑425

79755

Rete di Metalli di Shanghai AustraliaMn46% minerale di manganese Yuan/tonnellata

39,75

39,83

↑0,08

39,67

39,76

↓0,09

39,95

U prezzu di l'iodu raffinatu impurtatu da a Società Cummerciale Yuan/tonnellata

635000

635000

635000

635000

635000

Mercatu di i metalli di Shanghai Cloruru di cobaltu (co24,2%) Yuan/tonnellata

62140

62595

↑455

59325

62118

↑2793

62750

Mercatu di i Metalli di Shanghai Diossidu di Seleniu Yuan/chilogrammu

95,5

93.1

↓2.4

100.10

95.21

↓4.89

90

Tassa di utilizzazione di a capacità di i pruduttori di diossidu di titaniu %

75.3

75.1

↓0,2

74,28

75.01

↑0,73

 

1)Sulfatu di zincu

Materie prime:

① Ipoossidu di zincu: L'alti costi di e materie prime è e forti intenzioni d'acquistu da l'industrie à valle mantenenu u cuefficiente di transazzione à un massimu di quasi trè mesi. ② I prezzi di l'acidu sulfuricu sò rimasti stabili in tuttu u paese sta settimana. I prezzi di a carbonata di sodiu sò rimasti stabili sta settimana. ③ U zincu di Shanghai hà apertu è chjusu in crescita luni, cù prezzi forti, è u cuntrattu principale hè aumentatu di più di u 2%. L'ecunumia di i Stati Uniti ferma resistente è ci sò state crescenti richieste à a Fed di taglià i tassi d'interessu recentemente, allentendu u sentimentu à l'esteru. A Cina hè in traccia di pubblicà piani per stabilizà a crescita in industrie chjave cum'è l'acciaiu è i metalli non ferrosi, è u sentimentu di u mercatu hè pusitivu. Assuciatu à u recente rinfurzamentu di a serie nera, u zincu di Shanghai cuntinueghja à esse forte. Tuttavia, u mercatu di u zincu hè sempre in bassa stagione per u cunsumu attualmente. U latu di l'offerta hè stabile cù un aumentu, è u ritmu di accumulazione di l'inventariu deve ancu esse osservatu in u futuru.

U luni di sta settimana, u ritmu operativu di i pruduttori di sulfatu d'acqua era di 89%, invariatu da a settimana precedente. U tassu d'utilizazione di a capacità era di 72%, in crescita di 2% da a settimana precedente. Certi pruduttori anu cumpletatu a manutenzione, ciò chì hà purtatu à cambiamenti di dati. E quotazioni di u mercatu sta settimana sò rimaste stabili paragunatu à a settimana scorsa. L'ordini di i principali pruduttori sò previsti finu à a mità d'aostu, ma a dumanda generale di sulfatu di zincu ùn hè micca fora di u livellu fora stagione. Datu chì i prezzi di i lingotti di zincu sò aumentati sta settimana è a dumanda ùn hè micca alta, si prevede chì i prezzi di sulfatu di zincu resteranu stabili finu à a fine di lugliu. Si deve fà attenzione à se i prezzi di i lingotti di zincu restanu alti in u periodu più tardi è se a dumanda mensile eccessiva aumenta durante a stagione di punta di l'alimentazione in aostu. Hè cunsigliatu chì i clienti tenganu d'ochju a dinamica di i pruduttori è i so inventarii, è determininu i so piani d'acquistu 1-2 settimane in anticipu secondu a pianificazione.

Sulfatu di zincu

2)Sulfatu di manganese

In termini di materie prime: ① U mercatu di u minerale di manganese hè stabile cù una lenta tendenza à a crescita. Sia a dumanda sia l'offerta operanu cun prudenza in mezu à u sentimentu intrecciatu di tori è orsi, è si prevede chì ci serà una volatilità limitata à cortu termine.

In quantu à u minerale di manganese naziunale, alcune mine d'ossidu di manganese in Guangxi sò state chjuse recentemente. Assuciatu à a riduzione di a pruduzzione in alcune regioni miridiunali durante a stagione di e piogge, l'offerta di minerale di manganese naziunale in circulazione s'hè ridotta, è e quotazioni sò parzialmente aumentate.

2U prezzu di l'acidu sulfuricu hè restatu stabile.

Sta settimana, u ritmu operativu di i pruduttori di sulfatu di manganese era di 73%, invariatu da a settimana precedente, è u tassu di utilizzazione di a capacità era di 62%, in calata di 4% da a settimana precedente. U calore estiu hà suprimitu l'assunzione di alimenti per u bestiame è u pollame, è a stagione di punta di l'acquacoltura in u sudu hà furnitu un certu sustegnu à a dumanda di sulfatu di manganese, ma ùn hà pussutu cumpensà a debulezza generale di l'alimentu per u bestiame è u pollame. In generale, l'ordini da i pruduttori eranu bassi, e quotazioni sò rimaste vicine à a linea di costu, è i pruduttori anu dimustratu una forte vuluntà di mantene i prezzi. L'aumentu di i prezzi di u minerale di manganese hà sustinutu u prezzu di costu. E fabbriche maiò anu aumentatu i prezzi sta settimana. Si cunsiglia à i clienti di cumprà è di fà scorta à u mumentu ghjustu secondu e cundizioni di pruduzzione.

Sulfatu di manganese

3)Sulfatu ferruginosu

In termini di materie prime: A dumanda à valle di diossidu di titaniu ferma lenta. Certi pruduttori anu accumulatu inventarii di diossidu di titaniu, ciò chì hà purtatu à bassi tassi operativi. A situazione di scarsa fornitura di sulfatu ferruginosu in Qishui cuntinueghja.

Sta settimana, i campioni di sulfatu ferruginosu funzionavanu à 75% è l'utilizazione di a capacità à 24%, rimanendu stabile paragunatu à a settimana precedente. E quotazioni sò rimaste à u so livellu più altu sta settimana. Cù i pruduttori chì pianificanu ordini finu à a fine d'aostu, a situazione di scarsa furnitura di materia prima Qishui ferruginosa ùn hè micca migliurata, è u prezzu di Qishui ferruginosa hè aumentatu ulteriormente recentemente. Cù u sustegnu di i costi è ordini relativamente abbundanti, si prevede chì u prezzu di Qishui ferruginosa resterà ferma à un livellu altu in u periodu dopu. Hè cunsigliatu chì a dumanda cumpra è si scorti à u mumentu ghjustu in cumbinazione cù l'inventariu.

Sulfatu ferruginosu

4)Sulfatu di rame/cloruru rameosu basicu

Materie prime: Macroscopicamente, u risicu di stagflazione in i Stati Uniti peserà nantu à u dollaru. Inoltre, postu chì e sanzioni di Trump contr'à a Russia sò accumpagnate da un periodu di riserva di 50 ghjorni, chì allevia e preoccupazioni di u mercatu per qualsiasi interruzzione immediata di l'approvvigionamentu, hè ottimistu per i prezzi di u rame.

In termini di fundamentali, ci hè una certa pressione da u latu di l'offerta, è u ritmu generale di l'offerta fluttua per via di u cambiamentu di i mesi di i futures. Da u latu di a dumanda, u sentimentu di i cunsumatori à valle hè statu scarsu ultimamente, è ancu s'è i detentori aghjustanu e so quotazioni premium, ùn hè micca riesciutu à stimulà efficacemente e transazzioni.

Soluzione di incisione: Alcuni fornitori di materie prime à monte stanu processendu in prufundità una soluzione di incisione, intensificendu ulteriormente a scarsità di materie prime, è u coefficientu di transazzione ferma altu.

I futures di sulfatu di rame sò aumentati ligeramente, chjudendu à circa 79.000 yuan oghje.

U ritmu operativu di i pruduttori di sulfatu di rame sta settimana era di 86%, in calata di 14% paragunatu à a settimana precedente, è l'utilizazione di a capacità era di 38%, stabile paragunatu à a settimana precedente. I prezzi di u rame sò aumentati sta settimana, è e quotazioni di sulfatu di rame/cloruru di rame basicu sò aumentate sta settimana paragunatu à a settimana scorsa. Basatu annantu à a recente tendenza di e materie prime è l'operazione di i pruduttori, si prevede chì u sulfatu di rame resterà à un livellu altu cù fluttuazioni à cortu termine.

I prezzi netti di u rame fluttuanu assai, è e quotazioni di i pruduttori sò basate principalmente nantu à i cambiamenti di i prezzi netti di u rame. Hè cunsigliatu à i clienti di fà acquisti à u mumentu ghjustu.

 Cloruru rameosu basicu di sulfatu di rame

5)Sulfatu di magnesiu

Materie prime: Attualmente, u prezzu di l'acidu sulfuricu in u nordu hà superatu i 1.000 yuan per tonnellata, è si prevede chì u prezzu aumenterà à cortu termine.

L'impianti di sulfatu di magnesiu funzionanu à 100%, a pruduzzione è a consegna sò nurmali, è l'ordini sò previsti finu à a mità d'aostu. 1) A parata militare s'avvicina. Sicondu l'esperienza passata, tutti i prudutti chimichi periculosi, i precursori chimichi è i prudutti chimichi esplosivi implicati in u nordu aumenteranu di prezzu à quellu tempu. 2) Cù l'avvicinamentu di l'estate, a maiò parte di l'impianti d'acidu sulfuricu si chjuderanu per manutenzione, ciò chì aumenterà u prezzu di l'acidu sulfuricu. Si prevede chì u prezzu di u sulfatu di magnesiu ùn calerà micca prima di settembre. Si prevede chì u prezzu di u sulfatu di magnesiu resterà stabile per un cortu periodu di tempu. Inoltre, in aostu, fate attenzione à a logistica in u nordu (Hebei/Tianjin, ecc.). A logistica hè sottumessa à cuntrollu per via di a parata militare. I veiculi devenu esse truvati in anticipu per a spedizione.

6)Iodatu di calciu

Materie prime: U mercatu domesticu di iodu hè stabile attualmente, l'offerta di iodu raffinatu impurtatu da u Cile hè stabile, è a pruduzzione di i pruduttori di ioduru hè stabile.

Sta settimana, u ritmu di pruduzzione di e fabbriche di campioni di iodatu di calciu era di 100%, u tassu d'utilizazione di a capacità era di 36%, u listessu cum'è a settimana precedente, è u prezzu di l'iodu impurtatu hè restatu stabile. L'alte temperature estive anu purtatu à una diminuzione di l'assunzione di alimenti per u bestiame è à una mancanza di vuluntà di rifornisce e scorte vuluntariamente. L'imprese di alimenti acquatichi sò in a stagione di punta di a dumanda, ciò chì face chì a dumanda di iodatu di calciu resti stabile. A dumanda sta settimana hè ligeramente inferiore à a settimana nurmale di u mese. E quotazioni di u mercatu anu righjuntu a linea di costu di i pruduttori, è i pruduttori mainstream anu una forte vuluntà di mantene i prezzi, senza lascià spaziu per a negoziazione.

Iodatu di calciu

7)Selenitu di sodiu

In termini di materie prime: A recente crescita di l'offerte di seleniu in e fonderie di rame hà aumentatu a fiducia di u mercatu per mantene i prezzi di u seleniu fermi.

Sta settimana, i pruduttori di campioni di selenitu di sodiu operavanu à 100%, cù una utilizzazione di a capacità à 36%, rimanendu stabile paragunatu à a settimana precedente. L'ordini di u pruduttore sò relativamente abbundanti, ma u sustegnu da i costi di e materie prime hè mediu. Si prevede chì ùn ci serà alcuna pussibilità di aumentu di prezzu in u futuru. I clienti sò cunsigliati di cumprà à un mumentu adattatu in basa à u so propiu inventariu.

 Selenitu di sodiu

8)Cloruru di cobaltu

Materie prime: Da u latu di l'offerta, hè apparsa una reticenza à vende, ciò chì hà purtatu e quotazioni à cuntinuà à cresce. Da u latu di a dumanda, l'acquisti sò sempre duminati da i bisogni essenziali, cù picculi volumi di transazzione unica. Basatu annantu à i cambiamenti in u mudellu di l'offerta è di a dumanda, i futures di u cloruru di cobaltu sò aumentati sta settimana. U prezzu di i futures oghje hè di 62.750 yuan per tonnellata. Si prevede chì i prezzi di u cloruru di cobaltu mantenenu una tendenza à a crescita in u futuru.

Sta settimana, u tassu operativu di i pruduttori di campioni di cloruru di cobaltu era di 100% è u tassu di utilizzazione di a capacità era di 44%, rimanendu stabile paragunatu à a settimana precedente. E quotazioni di i principali pruduttori sò rimaste stabili sta settimana.

Ùn hè micca esclusu chì i prezzi di u cloruru di cobaltu aumenteranu dopu. Si cunsiglia à i clienti di fà scorta à u mumentu ghjustu secondu u so inventariu.

Cloruru di cobaltu

9)Cobaltusale/cloruru di potassiu/carbonatu di potassiu/formiatu di calciu/ioduru

1. Malgradu esse sempre affettatu da a pruibizione di l'esportazione d'oru è di cobaltu da u Congo, ci hè poca vuluntà di cumprà è poche transazzioni in massa. L'atmosfera cummerciale in u mercatu hè media, è u mercatu di u sale di cobaltu hè prubabile di esse stabile à cortu termine.

2. U mercatu domesticu di u cloruru di potassiu mostra una debule tendenza à a calata. Sutta a difesa di a pulitica di assicurà l'approvvigionamentu è di stabilizà i prezzi, i prezzi di u potassiu impurtatu è di u cloruru di potassiu domesticu si stanu riprendendu gradualmente. U vulume di l'approvvigionamentu è di e spedizioni in u mercatu hè ancu aumentatu significativamente paragunatu à u periodu precedente. E fabbriche di fertilizanti cumposti à valle sò prudenti è compranu principalmente secondu a dumanda. L'attuale cummerciu di u mercatu hè debule è ci hè un forte sentimentu d'attesa. S'ellu ùn ci hè micca un impulsu significativu da u latu di a dumanda à cortu termine, hè prubabile chì u prezzu di u cloruru di potassiu resti debule. U prezzu di u carbonatu di potassiu hè restatu stabile paragunatu à a settimana scorsa.

3. A quotazione di u prezzu per u formiatu di calciu hè rimasta stabile sta settimana.

4. I prezzi di u ioduru sta settimana eranu più forti chè a settimana scorsa.

Cuntattu di i media:

Cuntattu di i media:
Elaine Xu
Gruppu SUSTAR
E-mail:elaine@sustarfeed.com
Mòbile/WhatsApp: +86 18880477902

 


Data di publicazione: 24 di lugliu di u 2025