Analisi di u Mercatu di l'Oligoelementi di a quarta settimana di dicembre

Analisi di u Mercatu di l'Elementi Traccia

Eiu,Analisi di metalli non ferrosi

Settimana dopu settimana: Mese dopu mese:

Unità Settimana 2 di Dicembre Settimana 3 di Dicembre Cambiamenti di settimana in settimana Prezzu mediu di nuvembre U prezzu mediu à u 19 di dicembre Cambiamenti da mese à mese Prezzu attuale à u 23 di dicembre
Mercatu di i Metalli di Shanghai # Lingotti di zincu Yuan/tonnellata

23170

23122

↑398

22407

23021

↑564

23090

Rete di Metalli di Shanghai # Rame elettroliticu Yuan/tonnellata

90495

92140

↑2546

86502

91528

↑4720

93470

Rete di Metalli di Shanghai Australia

Mn46% minerale di manganese

Yuan/tonnellata

41,65

41,85

↑0,84

40,55

41.44

↑0,68

41,85

U prezzu di l'iodu raffinatu impurtatu da a Società Cummerciale Yuan/tonnellata

635000

635000

-

635000

635000

635000

Cloruru di cobaltu di u mercatu di i metalli di Shanghai

(co24,2%)

Yuan/tonnellata

107450

110750

↑1700

105100

107983

↑1500

110750

Mercatu di i Metalli di Shanghai Diossidu di Seleniu Yuan per chilogramu

108

112

↓6

113,5

111.33

↓2.5

115

Tassa di utilizzazione di a capacità di i pruduttori di diossidu di titaniu %

74,26

75,09

↓0,2

75,97

74,60

↓1.61

1) Sulfatu di zincu

  ① Materie prime: ipoossidu di zincu: Macroscopicamente, u mercatu ferma preoccupatu per i dati di l'impieghi in i Stati Uniti, è l'indice di u dollaru hè diminuitu, ciò chì face cresce i prezzi di i metalli non ferrosi in generale. In termini di fundamentali, u cunsumadore hè statu in qualchì modu trascinatu in calata da l'avvertimenti ambientali emessi in parechji lochi in tuttu u paese; Da u latu di l'offerta, i tariffi di trasfurmazione per u concentratu di zincu restanu bassi, i profitti di e fonderie sò cumpressi, è alcuni pruduttori anu implementatu tagli di pruduzzione è chjusure, ciò chì hà purtatu à una riduzione di l'offerta. U sustegnu à l'offerta naziunale di lingotti di zincu hè abbastanza evidente. In generale, i prezzi di u zincu sò principalmente sustinuti da u latu di l'offerta, è si prevede chì i prezzi di a rete di zincu resteranu intornu à 23.200 yuan per tonnellata a settimana prossima.

② Acidu sulfuricu: U 18 di dicembre, i rapprisentanti di a Cummissione Naziunale per u Sviluppu è a Riforma, l'Associazione Cinese di l'Industria di l'Acidu Sulfuricu, l'Associazione Cinese di l'Industria di u Fosfatu è di i Fertilizanti Cumposti, è l'imprese chjave anu assistitu à a riunione. A riunione hà dumandatu à l'industrie di l'acidu sulfuricu è di i fertilizanti cumposti di fosfatu di assicurà cumpletamente l'approvvigionamentu è i prezzi stabili di i fertilizanti attualmente, è hà dumandatu à l'imprese di fusione di l'acidu di mantene u prezzu di vendita di l'acidu sulfuricu micca più altu di u livellu di l'11 di dicembre di u 2025, per assicurà u funziunamentu stabile di u mercatu. Più attenzione serà prestata à i feedback di u mercatu nantu à a tendenza di i prezzi di l'acidu sulfuricu in u futuru. E pulitiche d'esportazione più strette prima per i fertilizanti fosfatichi anu purtatu à una calata di i prezzi di u zolfu, ma i prezzi di u mercatu di l'acidu sulfuricu ùn anu micca seguitu l'esempiu per u mumentu. L'attuali prezzi elevati sò stabili, è si prevede chì alcuni mercati si rinfurzanu ulteriormente per via di l'offerta è a dumanda regiunale. Sta settimana, i prezzi di u mercatu anu mostratu una divergenza regiunale.

U luni, u ritmu operativu di i pruduttori di sulfatu di zincu di l'acqua era di 68%, in calata di 15% paragunatu à a settimana precedente; L'utilizazione di a capacità era di 68%, in crescita di 5% paragunatu à a settimana precedente. L'ordini di i principali pruduttori sò previsti finu à a mità o à l'iniziu di ghjennaghju. L'alti costi di e materie prime furniscenu un sustegnu rigidu per i prezzi di u sulfatu di zincu, è u mercatu attuale ferma stabile à un livellu altu. À u listessu tempu, e spedizioni d'esportazione accelerate è a ripresa di l'inchieste anu furnitu un ulteriore impulsu per l'aumentu di i prezzi. Si cunsiglia à i clienti di bluccà l'ordini in anticipu, secondu u so inventariu è u ciclu di consegna.

 Lingotti di zincu di u mercatu di i metalli di Shanghai

2) Sulfatu di manganese

In termini di materie prime: ① I prezzi di u minerale di manganese di u mercatu di u minerale di manganese restanu alti è fermi

2I prezzi di l'acidu sulfuricu restanu alti è stabili.

Sta settimana, u ritmu operativu di i pruduttori di sulfatu di manganese era di 90% è u tassu d'utilizazione di a capacità era di 62%, rimanendu stabile paragunatu à a settimana precedente. L'ordini di i principali pruduttori sò previsti finu à a prima decina di ghjorni di ghjennaghju, è alcuni finu à a mità o a fine di ghjennaghju. I pruduttori anu ordini sufficienti in a prima fase è sò previsti per spedisce. In basa à i costi, basatu annantu à l'analisi di u vulume di l'ordini di l'impresa è di i fattori di materie prime, u sulfatu di manganese resterà fermu à cortu termine. I clienti sò cunsigliati di cumprà secondu i bisogni.

 Rete di Shanghai Youse di minerale di manganese australianu Mn46

3) Sulfatu ferru

Materie prime: Cum'è un sottoproduttu di u diossidu di titaniu, a so furnitura hè limitata da l'industria principale. L'attuale inventariu elevatu è e vendite lente in l'industria di u diossidu di titaniu, accumpagnate da a chjusura di certi pruduttori, anu purtatu direttamente à una riduzione di a pruduzzione di sulfatu ferru. Intantu, a dumanda di fosfatu di ferru è litiu hè stabile è cuntinueghja à svià alcune materie prime, aggravendu a scarsa furnitura di prudutti di qualità alimentaria.

Sta settimana, i principali pruduttori anu suspesu e quotazioni. In u cuntestu di i principali pruduttori di u mercatu chì ùn anu micca a pussibilità di ripiglià u travagliu prima di u ghjornu di Capu d'Annu, u mercatu à valle hà generalmente una aspettativa "bullish" per i prezzi di u sulfatu ferru. U prezzu di u sulfatu ferru hè più prubabile di cresce chè di calà. Cù un forte sustegnu da i costi di e materie prime è a sospensione di e quotazioni in alcune regioni, si prevede chì u prezzu di u sulfatu ferru mostrerà una tendenza à a crescita à mediu è cortu termine.

Hè suggeritu chì a dumanda cumpra secondu a so propria situazione di pruduzzione.

 Tassa di utilizzazione di a capacità di pruduzzione di diossidu di titaniu

4) Sulfatu di rame / cloruru di rame basicu

À livellu macro, i sondaggi di a Fed suggerenu chì i tariffi puderanu aumentà l'inflazione l'annu prossimu, mentre chì u guvernatore Waller prumove ulteriori tagli di i tassi basati annantu à u mercatu di u travagliu, indicendu un equilibriu trà a so pulitica di cuntrollu di l'inflazione è di stabilizazione di l'ecunumia, chì hè in generale pusitivu per i prezzi di i metalli.

In termini di fundamentali, l'offerta spot hè abbundante è i detentori vendenu attivamente, ma e transazzioni sò mediocri; dumanda debule cù l'avvicinamentu di a fine di l'annu. In generale, u sustegnu macro per i prezzi di u rame hè evidente, ma a soppressione di a dumanda da i prezzi elevati emerge ancu gradualmente. Inoltre, a dumanda interna ferma resistente in mezu à l'aspettative di cunsumu fora stagione, è a lenta ripresa di e miniere mundiali interrotte è i bassi inventarii suciali domestici cuntinueghjanu a situazione stretta di l'offerta. Si prevede chì i prezzi di u rame opereranu in a gamma di 91.500-92.500 yuan per tonnellata a settimana prossima, è u sustegnu di u costu di u sulfatu di rame ferma solidu.

Si cunsiglia à i clienti di prufittà di i so propri inventarii per fà scorta quandu i prezzi di u rame tornanu à un livellu relativamente bassu, in modu da assicurà l'approvvigionamentu mentre si cuntrollanu i costi.

 Mercatu di i Metalli di Shanghai Rame Elettroliticu

5) Sulfatu di magnesiu / ossidu di magnesiu

In termini di materie prime: Attualmente, l'acidu sulfuricu in u nordu hè stabile à un livellu altu.

I prezzi di l'ossidu di magnesiu è di u sulfatu di magnesiu sò aumentati. L'impattu di u cuntrollu di e risorse di magnesite, di e restrizioni di quota è di a rettificazione ambientale hà purtatu à parechje imprese à pruduce basatu annantu à e vendite. L'imprese di l'ossidu di magnesiu brusgiatu à a luce anu chjusu u venneri per via di e pulitiche di sustituzione di a capacità è di l'aumentu di i prezzi di l'acidu sulfuricu, è i prezzi di u sulfatu di magnesiu è di l'ossidu di magnesiu sò aumentati à cortu termine. Hè cunsigliatu di fà scorte in modu adattatu.

6) Iodatu di calciu

Materie prime: U prezzu di u iodu raffinatu hè aumentatu ligeramente in u quartu trimestre. L'offerta di iodatu di calciu hè scarsa. Certi pruduttori di ioduru anu suspesu a pruduzzione o l'anu limitata. Si prevede chì l'offerta di ioduru resterà stabile è ligeramente in crescita à longu andà. Hè cunsigliatu di fà scorte in modu adattatu.

 Iodu raffinatu impurtatu

7) Selenitu di sodiu

In termini di materie prime: U mercatu di u seleniu era debule à a fine di l'annu, cù transazzioni leggere. U centru di i prezzi di u seleniu grezzu è di u disseleniu s'hè spostatu in calata, mentre chì i prezzi di a polvere di seleniu è di e pasticche di seleniu sò rimasti invariati. U rifornimentu di i terminali hè ghjuntu à a fine, i fondi speculativi sò in disparte è i prezzi sò sottu pressione à cortu termine. Cumprate à dumanda.

8) Cloruru di cobaltu

E quotazioni naziunali di u metallu di cobaltu si sò stabilizate assai. U sistema di quote congolese hà purtatu à una scarsità di furnimentu, è si prevede chì i costi aumenteranu. I minatori di cobaltu ponu mantene a quota d'esportazione di cobaltu congolese per u 2025, è esportà prudutti di cobaltu da l'Indonesia è a Russia per cumpensà una parte di a scarsità di materie prime di cobaltu. U prezzu di i sali di cobaltu hè aumentatu è u prezzu di l'ossidu di cobaltu di litiu s'hè stabilizatu. E bone nutizie fermanu. I prezzi internaziunali di u cobaltu sò in crescita, ma i fattori pusitivi è negativi si stanu indebulendu per u mercatu domesticu di u cobaltu. Fate scorte in modu apprupriatu è adeguatu.

 Cloruru di cobaltu di u mercatu di i metalli di Shanghai

9) Sali di cobaltu / cloruru di potassiu / carbonatu di potassiu / formiatu di calciu / ioduru

1. Sali di cobaltu: Da u latu di l'offerta: U sistema di quote in a Republica Democratica di u Congo hà purtatu à una scarsità strutturale. E quote d'esportazione congolese sò state significativamente strette. A Republica Democratica di u Congo, u più grande produttore mundiale di cobaltu, pruducerà 220.000 tunnellate in u 2024, chì rapprisentanu u 76% di u totale mundiale. U paese hà impostu una pruibizione di l'esportazione di cobaltu in ferraghju 2025 è hè passatu à un sistema di quote in uttrovi: un limite d'esportazione di solu 18.125 tunnellate per u restu di u 2025 è una quota di 96.600 tunnellate à l'annu per u 2026-2027, una riduzione di u 56% rispetto à l'esportazioni effettive in u 2024. A pulitica hà purtatu à una riduzione di circa 200.000 tunnellate in l'offerta mundiale di cobaltu, o u 40% di a dumanda annuale. Assuciati à i dui motori di a nova energia è di a dumanda di IA, formanu a logica sottostante per a tendenza à a crescita à mediu è longu andà di i prezzi di u cobaltu. À cortu termine, si prevede chì i prezzi di u sale di cobaltu resteranu volatili o stabili à livelli elevati. In seguitu, s'ellu ci hè un aumentu sustanziale di l'esportazioni intermedie di cobaltu da a Republica Democratica di u Congo o una ripresa significativa di a dumanda à valle, si prevede chì i prezzi aumenteranu ulteriormente.

2. Cloruru di potassiu: U prezzu di u potassiu hè fermu, ma a dumanda ùn hè micca forte è ùn ci sò micca assai transazzioni. U vulume di l'impurtazioni hè grande è u stock à u portu ùn hè micca aumentatu significativamente ultimamente. A recente fermezza di i prezzi hè ligata à l'ispezione di e riserve statali. A merce pò esse liberata dopu à u ghjornu di Capu d'Annu. Cumprate secondu a dumanda in un futuru vicinu.

3. L'immobilizazione trà l'offerta è a dumanda in u mercatu di l'acidu formicu ferma invariata, è ci hè una pressione significativa per digerisce l'inventariu. Hè improbabile chì a dumanda à valle mostri un miglioramentu sustanziale à cortu termine. À cortu termine, i prezzi saranu sempre principalmente fluttuanti è debuli, è a dumanda di formiatu di calciu hè media. Hè cunsigliatu di fà attenzione à u mercatu di l'acidu formicu è di cumprà secondu i bisogni.

4. I prezzi di u ioduru sò rimasti stabili sta settimana paragunatu à a settimana scorsa.


Data di publicazione: 24 dicembre 2025