Analisi di u Mercatu di l'Elementi Traccia di a Prima settimana d'Ottobre

Analisi di u Mercatu di l'Elementi Traccia

Eiu,Analisi di metalli non ferrosi

Settimana dopu settimana: Mese dopu mese:

Unità Settimana 4 di settembre Settimana 5 di settembre Cambiamenti di settimana in settimana Prezzu mediu d'aostu Settembre finu à u 30

Prezzu mediu

Cambiamentu mese per mese Prezzu attuale u 10 d'ottobre
Mercatu di i Metalli di Shanghai # Lingotti di zincu Yuan/tonnellata

21824

21825

↑1

22250

21824

↓426

22300

Mercatu di i Metalli di Shanghai # Rame Elettroliticu Yuan/tonnellata

81054

83110

↑2000

79001

82055

↑3054

86680

Metalli di Shanghai Australia

Mn46% minerale di manganese

Yuan/tonnellata

40,65

40,35

↑0.1

40.41

40,35

↓0,09

40,35

U prezzu di l'iodu raffinatu impurtatu da a Società Cummerciale Yuan/tonnellata

635000

635000

 

632857

635000

↑2143

635000

Cloruru di cobaltu di u mercatu di i metalli di Shanghai

(co24,2%)

Yuan/tonnellata

73570

89000

↑15430

63771

81285

↑17514

92500

Mercatu di i metalli di Shanghai Diossidu di seleniu Yuan/chilogrammu

105

105

97.14

105

↑7.86

105

Tassa di utilizzazione di a capacità di i pruduttori di diossidu di titaniu %

77,35

77,35

↑0,85

74,95

76,82

↑1.87

1) Sulfatu di zincu

  ① Materie prime: Ipoossidu di zincu: Altu coefficiente di transazzione. Forte sustegnu da l'aspettative di tagli di i tassi di a Fed

Questu hà fattu cresce i metalli non ferrosi. Si prevede chì i prezzi di u zincu resteranu bassi è volatili à cortu termine.

② L'acidu sulfuricu hè stabile sta settimana. Soda: I prezzi eranu stabili sta settimana. I prezzi di u zincu sò previsti per operà in a gamma da 22.000 à 22.350 yuan per tonnellata.

U ritmu operativu à monte di l'imprese di sulfatu di zincu hè nurmale, ma l'assunzione di ordini hè significativamente insufficiente. U mercatu spot hà cunnisciutu diversi livelli di ritrazione. L'imprese di mangimi ùn sò state assai attive in l'acquisti recentemente. Sottu a doppia pressione di u ritmu operativu di l'imprese à monte è di u vulume di ordini esistente insufficiente, u sulfatu di zincu continuerà à operà debule è stabile à cortu termine. Si suggerisce chì i clienti riducenu u ciclu di inventariu.

 Lingotti di zincu di u mercatu di i metalli di Shanghai

2) Sulfatu di manganese

In termini di materie prime: ① U mercatu di u minerale di manganese ferma prudentemente in disparte. E fabbriche anu un surplus di scorte prima di e vacanze, a dumanda portuaria hè media, è e transazzioni dopu e vacanze ùn sò ancu aumentate. E quotazioni di i cummercianti sò generalmente stabili. Attualmente, i fundamentali mancanu di fattori direzionali, è a gamma generale di fluttuazione di i prezzi di u minerale hè relativamente stretta.

② I prezzi di l'acidu sulfuricu sò rimasti stabili in tuttu u paese sta settimana.

Sta settimana, u ritmu di pruduzzione di sulfatu di manganese era 31,8%/31%. U ritmu di pruduzzione era 95% è u ritmu di utilizzazione di a capacità era 56%, rimanendu invariatu da a settimana precedente. U ritmu operativu di l'imprese mainstream upstream hè nurmale. A causa di u recente aumentu cuntinuu di u prezzu di l'acidu sulfuricu di materia prima, i costi sò aumentati ligeramente, è l'entusiasmu di i clienti di terminali naziunali per rifornisce l'inventarii hè aumentatu significativamente. Basatu annantu à l'analisi di u vulume di l'ordini di l'impresa è di i fattori di materie prime, si prevede chì u sulfatu di manganese resterà fermu à cortu termine. Si raccomanda chì i clienti aumentinu i so inventarii in modu apprupriatu.

 Minerale di manganese australianu Mn 46

3) Sulfatu ferru

In termini di materie prime: Ancu s'è a dumanda di diossidu di titaniu hè migliurata paragunata à u periodu precedente, a situazione generale di dumanda lenta esiste sempre. L'arretratu di l'inventarii di diossidu di titaniu da i pruduttori persiste. U ritmu operativu generale ferma à una pusizione relativa. A scarsa offerta di sulfatu ferruginosu eptaidratu persiste. Assuciatu à a dumanda relativamente stabile di fosfatu di ferru è litiu, a situazione di e materie prime scarse ùn hè stata fundamentalmente alleviata.

Sta settimana, u ritmu operativu di i pruduttori di sulfatu ferruginosu era di 75%, è u ritmu di utilizzazione di a capacità era di 24%, rimanendu stabile paragunatu à a settimana precedente. I pruduttori sò previsti finu à nuvembre-dicembre. I principali pruduttori anu riduttu a pruduzzione di 70 per centu, è e quotazioni restanu alte sta settimana. Inoltre, l'offerta di sulfatu ferruginosu cum'è sottoproduttu hè stretta, u costu di e materie prime hè fortemente sustinutu, u ritmu operativu generale di sulfatu ferruginosu ùn hè micca bonu, è ci hè assai pocu inventariu spot di l'imprese, ciò chì porta fattori favurevuli per l'aumentu di u prezzu di u sulfatu ferruginosu. Cunsiderendu l'inventariu recente di l'imprese è u ritmu operativu di l'upstream, ùn si pò escludere a pussibilità di un aumentu à cortu termine di u sulfatu ferruginosu.

 Tassa di utilizzazione di a capacità di pruduzzione di diossidu di titaniu

4) Sulfatu di rame / cloruru rameosu basicu

Materie prime: Interruzioni frequenti da u latu di l'offerta di minerale di rame, u mudellu di l'offerta è di a dumanda di minerale di rame pò passà da un equilibriu strettu à una scarsità, accumpagnatu da a Fed chì entra in u ciclu di riduzione di i tassi è da u mercatu domesticu chì si trova in a stagione di punta di a dumanda di "settembre d'oru è ottobre d'argentu", si prevede chì i prezzi di u rame entreranu in un ciclu ascendente.

À livellu macro, a disrupzione di a chjusura di u guvernu americanu, l'aspettative di futuri tagli di i tassi è a recessione anu suscitatu ancu più preoccupazioni trà l'investitori mundiali per u creditu di u dollaru americanu è di u debitu suvranu americanu, ciò chì hà spintu i prezzi di i metalli à a rialza. Gamma di prezzu di u rame per a settimana: 86.000-86.980 yuan per tonnellata.

Soluzione di incisione: Certi pruduttori di materie prime à monte anu acceleratu u fatturatu di capitale trasfurmendu in prufundità a soluzione di incisione in rame spugnosu o idrossidu di rame. A proporzione di vendite à l'industria di sulfatu di rame hè diminuita, è u coefficientu di transazzione hà righjuntu un novu massimu.

Sta settimana, u ritmu operativu di i pruduttori di sulfatu di rame era di 100% è u tassu d'utilizazione di a capacità era di 45%, rimanendu stabile paragunatu à a settimana precedente. Inventariu: L'entusiasmu à a fine di a miniera cuntinueghja à scaldassi, è e principali miniere di rame in u mondu sanu à affruntà difficultà di pruduzzione - Teck Resources di u Canada hà abbassatu e so previsioni di pruduzzione per a miniera QB di u Cile à u 2028, è ICSG hà tagliatu a so previsione di surplus mundiale di rame per u 2025 da 289.000 tunnellate à 178.000 tunnellate per via di una chjusura di un mese à a miniera di rame Glasberg di l'Indonesia. L'inventarii di rame di LME sò calati à 139.475 tunnellate, righjunghjendu un novu minimu da a fine di lugliu. U ritornu di a dumanda à u mercatu dopu à a festa naziunale di a Cina hà iniettatu un momentum bullish. I prezzi spot di u rame sò aumentati bruscamente è a circulazione hè stata limitata. U premiu hè restatu altu. L'azionisti eranu riluttanti à vende. Downstream hà mantinutu l'acquisti essenziali. I prezzi spot eranu stretti. In tuttu, si prevede chì i prezzi di u rame fluttueranu è si rinfurzanu in uttrovi. Si prevede chì u sulfatu di rame/rame alcalinu cuntinuerà à fluttuà è à cresce à cortu termine. Si cunsiglia à i clienti di fà scorta à a luce di i so inventarii.

 Mercatu di i Metalli di Shanghai Rame Elettroliticu

5) Ossidu di magnesiu

Materie prime: A magnesite di materia prima hè stabile.

I prezzi di l'ossidu di magnesiu eranu stabili sta settimana dopu à a settimana scorsa, e fabbriche funzionavanu nurmalmente è a pruduzzione era nurmale. U tempu di consegna hè generalmente intornu à 3 à 7 ghjorni. U guvernu hà chjusu a capacità di pruduzzione arretrata. I forni ùn ponu esse aduprati per pruduce ossidu di magnesiu, è u costu di l'usu di carbone combustibile aumenta in invernu. I clienti sò cunsigliati di cumprà secondu i so bisogni.

6) Sulfatu di magnesiu

Materie prime: Attualmente, u prezzu di l'acidu sulfuricu in u nordu hè stabile.

Attualmente, u ritmu operativu di l'impianti di sulfatu di magnesiu hè di 100%, è a pruduzzione è a consegna sò nurmali. U prezzu di l'acidu sulfuricu hè stabile à un livellu altu. Assuciatu à l'aumentu di u prezzu di l'ossidu di magnesiu, ùn si pò escludere a pussibilità di un ulteriore aumentu. Si cunsiglia à i clienti di cumprà secondu i so piani di pruduzzione è i requisiti di inventariu.

7) Iodatu di calciu

Materie prime: U mercatu domesticu di iodu hè stabile attualmente, l'offerta di iodu raffinatu impurtatu da u Cile hè stabile, è a pruduzzione di i pruduttori di ioduru hè stabile.

Sta settimana, u ritmu operativu di i pruduttori di iodatu di calciu era di 100%, rimanendu listessu cum'è a settimana precedente. L'utilizazione di a capacità era di 34%, in calata di 2% rispetto à a settimana precedente; E quotazioni di i principali pruduttori sò rimaste stabili. L'offerta è a dumanda sò equilibrate è i prezzi sò stabili. Si cunsiglia à i clienti di cumprà à dumanda secondu a pianificazione di a pruduzzione è i requisiti di l'inventariu.

8) Selenitu di sodiu

In termini di materie prime: U prezzu attuale di u mercatu di u seleniu grezzu s'hè stabilizatu, ciò chì indica chì a cumpetizione per l'approvvigionamentu in u mercatu di u seleniu grezzu hè diventata sempre più feroce ultimamente, è a fiducia di u mercatu hè forte. Hà ancu cuntribuitu à l'ulteriore aumentu di u prezzu di u diossidu di seleniu. Attualmente, tutta a catena di furnimentu hè ottimista nantu à u prezzu di u mercatu à mediu è longu andà.

Sta settimana, i pruduttori di campioni di selenitu di sodiu operavanu à 100%, cù una utilizzazione di a capacità à 36%, rimanendu stabile paragunatu à a settimana precedente. E quotazioni di i pruduttori sò rimaste stabili sta settimana. I prezzi sò rimasti stabili. Ma un picculu aumentu ùn hè micca esclusu.

Hè cunsigliatu chì i clienti cumprinu à dumanda secondu u so propiu inventariu.

9) Cloruru di cobaltu

In termini di materie prime: i prezzi internaziunali di u cobaltu sò stati in crescita cuntinua durante u recente periodu di vacanze. À a data di l'ultima statistica, e quotazioni di u cobaltu di qualità standard eranu in a gamma di $ 19,2- $ 19,9 per libbra, e quotazioni di u cobaltu di qualità lega eranu in a gamma di $ 20,7- $ 22,0 per libbra, u coefficientu di i principali fornitori di materie prime hè statu aghjustatu à 90,0%-93,0%, è i costi di pruduzzione naziunali anu cuntinuatu à cresce. U mercatu internaziunale di u cobaltu si riscalda è u vulume di cummerciu hè in crescita. L'estensione di a pruibizione mineraria in a Republica Democratica di u Congo hè stata più corta di ciò chì era previstu, ma u sistema di quote successivu colpirà sempre u mercatu. Di cunsiguenza, i futures naziunali di u cobaltu anu cuntinuatu à cresce è anu righjuntu i massimi recenti unu dopu l'altru.

Sta settimana, u tassu operativu di i pruduttori di cloruru di cobaltu era di 100% è u tassu di utilizzazione di a capacità era di 44%, rimanendu stabile paragunatu à a settimana precedente. I principali pruduttori anu postponatu e quotazioni, rinfurzendu u sustegnu per i costi di e materie prime di cloruru di cobaltu è aspittendu ulteriori aumenti di prezzi in u futuru.

Hè cunsigliatu chì a dumanda faci piani di compra è di stoccaggio sette ghjorni in anticipu basatu annantu à l'inventariu.

 Cloruru di cobaltu di u mercatu di i metalli di Shanghai

10) Sali di cobaltu / cloruru di potassiu / carbonatu di potassiu / formiatu di calciu / ioduru

1. Sali di cobaltu: Costi di e materie prime: A pruibizione di l'esportazione di u Congo (RDC) cuntinueghja, basatu annantu à u mercatu attuale, si prevede chì e materie prime di cobaltu naziunali anu un bon rendimentu in u futuru. I mercati stranieri forti, cumminati cù un sentimentu bullish da u latu di l'offerta, u sustegnu di i costi hè solidu. Ma l'accettazione à valle hè limitata, i guadagni sò prubabili di riduce, è a tendenza generale serà di alta volatilità.

2. Tendenza generale à a calata: L'altu vulume di cummerciu di cloruru di potassiu hè diminuitu, l'arrivu di cloruru di potassiu impurtatu hè aumentatu, l'inventarii portuali sò vicinu à 1,9 milioni di tunnellate, a situazione di forte offerta è debule dumanda hè evidente, è ci hè sempre un risicu di ulteriore calata di i prezzi. Ci hè spaziu per calà u prezzu di u carbonatu di potassiu.

3. I prezzi di u formiatu di calciu anu cuntinuatu à calà sta settimana. L'impianti di l'acidu formicu crudu ripiglianu a pruduzzione è avà aumentanu a pruduzzione di fabbrica di l'acidu formicu, ciò chì porta à un aumentu di a capacità di l'acidu formicu è à una sovraofferta. À longu andà, i prezzi di u formiatu di calciu sò in calata.

I prezzi di 4 ioduri eranu stabili sta settimana paragunatu à a settimana scorsa.


Data di publicazione: 13 d'ottobre di u 2025