Perchè ci sò differenze di qualità in l'oligoelementi in l'industria di l'alimentazione animale?
1. Differenze in a dumanda di l'industria
Quasi tutti i pruduttori di oligoelementi sò imprese chimiche, è u listessu pruduttu pò esse vindutu à parechje industrie. Per esempiu, i prudutti di sulfatu di rame ponu esse aduprati in parechje industrie cum'è additivi per l'alimentazione animale, fertilizanti, fungicidi, mordenti, galvanoplastica di rame è trattamentu di minerali;
Tuttavia, diverse industrie anu esigenze di qualità cumpletamente diverse per i prudutti, è i prezzi di i prudutti varianu ancu significativamente.
2. E fonti di minerale (materia prima) sò diverse
Certi oligoelementi (rame, ferru, zincu è cobaltu) sò estratti da rifiuti industriali, acque residue o sottoprodotti industriali.
Diverse fonti di materie prime cuntenenu diverse impurità, chì risultanu in diverse qualità di u pruduttu finale. Certi oligoelementi (manganese, magnesiu, petra medica di potassiu) sò estratti da minerali o laghi salati.
Diverse fonti di minerale o diversi gradi di minerali grezzi risultanu in diverse qualità di u pruduttu finale.
3. I standard naziunali ùn sò micca cumpleti
À u mumentu, ùn ci sò micca norme naziunali per certi prudutti à base di oligoelementi.
E norme naziunali stabiliscenu solu esigenze per i cuntenuti principali è l'indicatori sanitarii (arsenicu, piombu, cadmiu è mercuriu), ma ùn anu micca esigenze chjare per l'impurità chì affettanu a qualità di u produttu.
I standard naziunali sò solu a soglia di basa per a qualità di i prudutti. Dunque, diverse cumpagnie di mangimi (imprese finanziate da stranieri, imprese naziunali, imprese lucali di punta, piccule è medie imprese) anu presentatu diversi requisiti di qualità basati nantu à i standard naziunali per l'elementi traccia.
Ancu alcune piccule è medie imprese fighjanu solu l'aspettu senza fà alcuna prova quandu compranu oligoelementi.
Quali oligoelementi in l'industria di l'alimentazione animale anu norme naziunali?
Prodotti cù prudutti standard naziunali (9 prudutti) Sulfatu di rame, cloruru cupricu basicu, sulfatu ferru, sulfatu di zincu, ossidu di zincu, sulfatu di manganese, sulfatu di magnesiu, iodatu di calciu, selenitu di sodiu
E norme naziunali definiscenu chjaramente l'indicatori: u cuntenutu principale è l'indicatori di salute (arsenicu, piombu, cadmiu, mercuriu)
Prodotti senza norme naziunali (5 prudutti) Ossidu di magnesiu, ioduro di potassiu, cloruru di cobaltu, formiatu di calciu, cloruru di potassiu
Differenze in a qualità di i prudutti di elementi traccia: sulfatu di rame
Sulfatu di rame: estrattu da u liquidu di scarto di incisione di i circuiti stampati. U pruduttu hà norme naziunali, chì anu indicatu chjaramente i requisiti per u cuntenutu principale è l'indicatori d'igiene.
Prodotti Sustar (in più di risponde à i standard naziunali):
Cuntrollu di l'acidità di a materia prima ≤0,014%: I prudutti à alta acidità producenu odori pungenti, riducenu a fluidità di u pruduttu, assorbenu facilmente l'umidità è si agglomeranu, acceleranu a decolorazione di e premiscele, sò più propensi à distrughje vitamine è preparazioni enzimatiche, è sò più propensi à causà deterioramentu di l'oliu.
A sabbia di rame hè in forma di particelle cristalline turchine, è l'aspettu di a sabbia di rame pò esse adupratu per ghjudicà preliminarmente a purità di u pruduttu.
U diossidu di siliciu hè aghjuntu à a polvere di rame cum'è antiagglomerante
Prodotti dispunibili nantu à u mercatu:
L'acidità di i prudutti di sulfatu di rame pò ghjunghje sin'à 0,03%. A cumpagnia Sustar definisce i prudutti cù una acidità superiore à 0,02% cum'è prudutti à alta acidità.
U fluidu di incisione di e piccule fabbriche di elettronica pò cuntene una grande quantità di materia urganica, è u risicu di diossina hè relativamente altu. U rame di sabbia cuntene elementi di ferru impurità, è u pruduttu diventa giallu dopu u riscaldamentu. L'aspettu di u rame di sabbia appare verde o biancu. Se a temperatura fluttua assai durante u prucessu di asciugatura, u culore pò cambià da turchinu à biancu.
U rame di sabbia ùn hà micca cristalli cristallini, in forma d'agulla o squamosi è hè faciule da agglomerà.
A polvere di rame è u trasportatore ùn sò micca mischiati uniformemente, è u cuntenutu fluttua assai; se u trasportatore hè aghjuntu eccessivamente, u cuntenutu ùn hè micca qualificatu.
A dimensione di e particelle di polvere di rame hè irregulare, è a proporzione di u pruduttu surdimensionatu di u setacciu di 40 maglie hè relativamente alta.
Dopu a dissoluzione in acqua, a suluzione cuntene materia insolubile in acqua evidente, materia in sospensione è materia flottante.
Differenze in a qualità di i prudutti di elementi traccia: Cloruru di rame basicu
U cloruru di rame basicu hà a listessa fonte chè u sulfatu di rame, è u pruduttu hè estrattu da l'incisione di u liquidu di scarto da i circuiti stampati. U pruduttu hà norme naziunali, chì anu indicatu chjaramente i requisiti per u cuntenutu principale è l'indicatori d'igiene.
Prodotti Sustar (in più di risponde à i standard naziunali):
Culore uniforme, senza grumi, bona fluidità.
Cuntrollà l'indicatori di azotu è di cloru liberu (0,14%; 0,1%) per riduce i risichi di diossina è l'agglomerazione.
Prodotti dispunibili nantu à u mercatu:
U cuntenutu principale hè senza qualificazione.
Ci hè una grande differenza di culore trà i prudutti di u listessu lottu.
Macchie bianche evidenti.
Polvere, poca fluidità
Cù impurità visibili.
Riccu in azotu è cloru liberu, propensu à l'agglomerazione.
Differenze in a qualità di i prudutti di elementi traccia: sulfatu ferruginosu
U sulfatu ferru hè un sottoproduttu di u diossidu di titaniu in l'industria chimica. U pruduttu hà norme naziunali, chì anu indicatu chjaramente i requisiti per u cuntenutu principale è l'indicatori d'igiene.
Prodotti Sustar (in più di risponde à i standard naziunali):
Culore uniforme, senza grumi.
Bona fluidità.
U ferru trivalente hè in 0,15%.
Prodotti dispunibili nantu à u mercatu:
U ferru trivalente hè senza qualificazione è u cuntenutu principale hè senza qualificazione.
Ci hè una grande differenza di culore trà i prudutti di u listessu lottu.
U cuntenutu d'umidità hè altu.
A finezza ùn currisponde micca à i standard naziunali.
Una piccula quantità di materiale per a rimozione di a polvera.
A fluidità hè scarsa, a finezza hè bona, è hè faciule d'agglomerà.
Ci hè un prucessu seccu per a pruduzzione di ferru ferruginosu, è u pruduttu hà una acidità estremamente alta.
L'altu cuntenutu di ferru valente hà un grande impattu nantu à a qualità di l'alimentu premiscelatu.
Differenze in a qualità di i prudutti di elementi traccia: sulfatu di zincu
A materia prima di u sulfatu di zincu hè l'ossidu di zincu secundariu (estrattu da a cennera di fumu, u minerale di piombu-zincu, a scoria di rame-cadmiu, ecc.). Ci sò dui tippi di prudutti: prudutti cù è senza prucessi di rimuzione di u ferru, tramindui ponu esse aduprati in a pruduzzione di alimenti premiscelati. U pruduttu hà norme naziunali, chì anu indicatu chjaramente i requisiti per u cuntenutu principale è l'indicatori d'igiene.
Prodotti Sustar (in più di risponde à i standard naziunali):
Cuntrolla strettamente l'ioni di cloruru per rallentà a decolorazione di l'alimentu premiscelatu. Quandu si usa u sulfatu di zincu cum'è alimentu premiscelatu, u cuntenutu di ioni di cloruru deve esse in 0,5% in estate è in 1% in invernu.
U cuntenutu di ioni cloruru in u sulfatu di zincu pò ghjunghje sin'à u 3%. I prudutti ricchi di cloruru tendenu à assorbe l'umidità è à furmà grumi, è e premiscele tendenu à cambià di culore.
U pruduttu hè di culore rossu è cuntene una grande quantità di cobalt è manganese, chì affetta seriamente a formula di l'alimentazione.
U pruduttu hè di culore grisgiu è cuntene calciu è magnesiu, chì affettanu a determinazione di u puntu finale di a titrazione.
U pruduttu cuntene zolfu, chì si manifesta cum'è u culore nurmale di u pruduttu, ma l'imballu diventa giallu dopu chì u zolfu evapora.
U prucessu di pruduzzione hè mal gestitu è u pruduttu cuntene impurità nere evidenti.
U perossidu residuale in u sulfatu di zincu face chì u pruduttu premiscelatu si riscaldi rapidamente dopu chì a premiscela hè stata mischiata è l'alimentazione di premiscela hè faciule da cambià di culore (impurità cum'è l'ossidu di zincu, u triossidu di zolfu, l'ossidu di ferru è u diossidu di manganese).
U culore di u puntu finale di titrazione di a rilevazione di u cuntenutu principale hè ritardatu è torna à u rossu rapidamente.
Differenze di qualità di i prudutti à base di oligoelementi: ossidu di zincu
Ossidu di zincu: ossidu di zincu di alta purità (99 ossidu di zincu) è ossidu di zincu ordinariu (95 ossidu di zincu), 95 ossidu di zincu hà una grande quota di mercatu.
Prucessu di pruduzzione: Ci sò parechji prucessi di pruduzzione per l'ossidu di zincu. Diversi prucessi di pruduzzione, diverse materie prime, diverse temperature di calcinazione, ecc. pruvucaranu un cambiamentu di culore di i prudutti.
Metudu indirettu
99 ossidu di zincu Hè pruduttu calcinendu lingotti di zincu Ossidu di zincu leggeru Densità apparente 200-500 g/L Biancu.
Metudu direttu
Hè pruduttu calcinendu u subossidu di zincu à alta temperatura Ossidu di zincu pisante Densità apparente 1200-2000 g/L Giallu scuru I metalli pisanti anu superatu seriamente u standard
Metudu à l'acidu
Hè pruduttu per sintesi chimica di subossidu di zincu per via di u metudu acidu Ossidu di zincu mediu Densità apparente 700-1000 g/L Ligeramente giallu à giallu
Metudu di l'ammoniaca
Hè pruduttu per sintesi chimica di subossidu di zincu per via di u metudu di l'ammoniaca Ossidu di zincu mediu Densità apparente 700-1000 g/L Biancu à ligeramente giallu
Data di publicazione: 24 dicembre 2025